12 saate duzelmesi gerek. Pasaport kaydi yapilinca 12 saat sonra hatti goruyor cunku. Bir de nasil kaybolmustu nasil nerde bulundu anlatir misiniz basinizdan gecen olaylari...
: / ne yapacan Allah aşkına ?
sanki tanıcan
imei den gerçekten çalınan telefon bulunabiliyor mu çoğuna takipsizlik veriyorlar diye biliyorum bulmaya kalkışsalar bile adres tespiti için nokta atışı mümkün mü adam kalabalık bir yerdeyse nasıl yapıyorlar
Hocam telefonu gasp ettikden sonra gittim karakola şikayet ettim ztn o adamında bir ton sabıka varmış aynı suçtan 1 gün sonra buldular adamı dediler bumu diye evet dedim sonra ifademi tekrar imzaladım. 2 Hafta sonra aradılar telefonu bulduk gelin alın diye gittim telefonu aldım kapanmıştı savcılığa gidip açtırdım. Telefon bugün açıldı hattıda görüyor herkese teşekkürler