Hocam telefonu gasp ettikden sonra gittim karakola şikayet ettim ztn o adamında bir ton sabıka varmış aynı suçtan 1 gün sonra buldular adamı dediler bumu diye evet dedim sonra ifademi tekrar imzaladım. 2 Hafta sonra aradılar telefonu bulduk gelin alın diye gittim telefonu aldım kapanmıştı savcılığa gidip açtırdım. Telefon bugün açıldı hattıda görüyor herkese teşekkürler
Adam zorla mı almıştı sizden telefonu anlamadım
Ayrıca dediğim gibi Operatörün cihazın açıklığını görmesi 12 saat ile 48 saat arası değişiyor