• 21-05-2013, 12:00:17
    #10
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Max 400 tl
    Canon 400d Dslr makina. İkinci elini 500 tl 'ye bulabilirsin.
  • 31-05-2013, 11:29:24
    #11
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar internet sitelerini hazırladığım yerlerin fotoğraflarını çekeceğim elimde dijital fotoğraf makinam var ama ben şu profesyonel fotoğrafcıalrın kullandığı alengirli makinelerden alayım diyorum o kadar profesyonel olmasada yinede iyi birşey olsun istiyorum ne öenrebilirsiniz ?
    Bende kardeşime almıştım. Nikon D90 önerebilirim ama bütçenizi bayağı aşıyor.
  • 31-05-2013, 17:28:14
    #12
    o fiyata sıfır makina yok
  • 31-05-2013, 19:36:52
    #13
    400 liraya profesyonel makıne almak ımkansız.
    Öncelikli olarak Canon ve Nikon dan şaşmamak lazım.
    Benim önerim yeni başlıyorsanız ve kolay olsun derseniz canon.
    60d mükemmel olur.
    Ben Nikon d90 aldım. Efsane alet. onuda önerebilirim ama çekim yapmak kolay değil. Çok zorluyor. Canona göre çok daha zor. Ama alışırsanız, öğrenirseniz kraldır anladığım kadarıyla.
  • 31-05-2013, 19:53:12
    #14
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400 liraya profesyonel makıne almak ımkansız.
    Öncelikli olarak Canon ve Nikon dan şaşmamak lazım.
    Benim önerim yeni başlıyorsanız ve kolay olsun derseniz canon.
    60d mükemmel olur.
    Ben Nikon d90 aldım. Efsane alet. onuda önerebilirim ama çekim yapmak kolay değil. Çok zorluyor. Canona göre çok daha zor. Ama alışırsanız, öğrenirseniz kraldır anladığım kadarıyla.
    Nikon d90 pro foto makineler arasında efsanedir. Gerçekten süper bir alet
  • 31-05-2013, 20:03:18
    #15
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nikon d90 pro foto makineler arasında efsanedir. Gerçekten süper bir alet
    Valla orası öyle de ben hala istediğim ayarları tutturamıyorum. menü ingilizce. Ve çok karışık. Yani çok detaylı ince ayarlar mevcut. Bu da tam anlamıyla zaten profesyonel kılıyor ama keske bukadar profesyonele kaçmasaydım :d o yuzden bence yeni baslayanlar için uygun olmayabılır. Ben sahsen kullanamıyorum pek. Bı fotografcılık eğitimi almam şart

    Bu arada canon 600 650d vs d90 yanında oyuncak gibi kalıyor :d ben d90 dan sonra arkadasın 650d sını kullanayım dedım hiç keyıf vermedı. basit plastikten yapılmış cocuk oyuncagı gıbı geldı
  • 31-05-2013, 20:12:30
    #16
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla orası öyle de ben hala istediğim ayarları tutturamıyorum. menü ingilizce. Ve çok karışık. Yani çok detaylı ince ayarlar mevcut. Bu da tam anlamıyla zaten profesyonel kılıyor ama keske bukadar profesyonele kaçmasaydım :d o yuzden bence yeni baslayanlar için uygun olmayabılır. Ben sahsen kullanamıyorum pek. Bı fotografcılık eğitimi almam şart

    Bu arada canon 600 650d vs d90 yanında oyuncak gibi kalıyor :d ben d90 dan sonra arkadasın 650d sını kullanayım dedım hiç keyıf vermedı. basit plastikten yapılmış cocuk oyuncagı gıbı geldı
    d90'ın e-kitapçığı zaten 200-300 sayfa ayrıca internetten özellikle yabancı kaynakları izleyerek epey adım atılıyor profesyonellik açısından. Bence başlayacaklar gerçekten hevesli iseler d90u almalılar. Onda bu işi öğrenenler genelde tüm makineleri çözer
  • 31-05-2013, 20:16:21
    #17
    Aynen d90 ı çözen ztn her makineyi rahatlıkla kullanır hatta başka makineler sarmayabilir :d Kitapçık türkçe ve çok kalın ama buna rağmen çok açıklayıcı gelmedi. Yani daha açıklayıcı yapsalar kaç sayfa olurdu bilmem :d Ben bi kursa gitmeyi planlıyorum yoksa bu makinenin hakkını veremem
  • 31-05-2013, 23:40:54
    #18
    sx150