Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fotoğraf makinesi önerisi olan?
17
●745
- 31-05-2013, 11:29:24Bende kardeşime almıştım. Nikon D90 önerebilirim ama bütçenizi bayağı aşıyor.Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2013, 19:36:52400 liraya profesyonel makıne almak ımkansız.
Öncelikli olarak Canon ve Nikon dan şaşmamak lazım.
Benim önerim yeni başlıyorsanız ve kolay olsun derseniz canon.
60d mükemmel olur.
Ben Nikon d90 aldım. Efsane alet. onuda önerebilirim ama çekim yapmak kolay değil. Çok zorluyor. Canona göre çok daha zor. Ama alışırsanız, öğrenirseniz kraldır anladığım kadarıyla. - 31-05-2013, 19:53:12Nikon d90 pro foto makineler arasında efsanedir. Gerçekten süper bir aletMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2013, 20:03:18Valla orası öyle de ben hala istediğim ayarları tutturamıyorum. menü ingilizce. Ve çok karışık. Yani çok detaylı ince ayarlar mevcut. Bu da tam anlamıyla zaten profesyonel kılıyor ama keske bukadar profesyonele kaçmasaydım :d o yuzden bence yeni baslayanlar için uygun olmayabılır. Ben sahsen kullanamıyorum pek. Bı fotografcılık eğitimi almam şartsaglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada canon 600 650d vs d90 yanında oyuncak gibi kalıyor :d ben d90 dan sonra arkadasın 650d sını kullanayım dedım hiç keyıf vermedı. basit plastikten yapılmış cocuk oyuncagı gıbı geldı
- 31-05-2013, 20:12:30d90'ın e-kitapçığı zaten 200-300 sayfa ayrıca internetten özellikle yabancı kaynakları izleyerek epey adım atılıyor profesyonellik açısından. Bence başlayacaklar gerçekten hevesli iseler d90u almalılar. Onda bu işi öğrenenler genelde tüm makineleri çözerMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2013, 20:16:21Aynen d90 ı çözen ztn her makineyi rahatlıkla kullanır
hatta başka makineler sarmayabilir :d Kitapçık türkçe ve çok kalın ama buna rağmen çok açıklayıcı gelmedi. Yani daha açıklayıcı yapsalar kaç sayfa olurdu bilmem :d Ben bi kursa gitmeyi planlıyorum yoksa bu makinenin hakkını veremem