Valla orası öyle de ben hala istediğim ayarları tutturamıyorum. menü ingilizce. Ve çok karışık. Yani çok detaylı ince ayarlar mevcut. Bu da tam anlamıyla zaten profesyonel kılıyor ama keske bukadar profesyonele kaçmasaydım :d o yuzden bence yeni baslayanlar için uygun olmayabılır. Ben sahsen kullanamıyorum pek. Bı fotografcılık eğitimi almam şart
Bu arada canon 600 650d vs d90 yanında oyuncak gibi kalıyor :d ben d90 dan sonra arkadasın 650d sını kullanayım dedım hiç keyıf vermedı. basit plastikten yapılmış cocuk oyuncagı gıbı geldı
d90'ın e-kitapçığı zaten 200-300 sayfa ayrıca internetten özellikle yabancı kaynakları izleyerek epey adım atılıyor profesyonellik açısından. Bence başlayacaklar gerçekten hevesli iseler d90u almalılar. Onda bu işi öğrenenler genelde tüm makineleri çözer