Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400 liraya profesyonel makıne almak ımkansız.
Öncelikli olarak Canon ve Nikon dan şaşmamak lazım.
Benim önerim yeni başlıyorsanız ve kolay olsun derseniz canon.
60d mükemmel olur.
Ben Nikon d90 aldım. Efsane alet. onuda önerebilirim ama çekim yapmak kolay değil. Çok zorluyor. Canona göre çok daha zor. Ama alışırsanız, öğrenirseniz kraldır anladığım kadarıyla.
Nikon d90 pro foto makineler arasında efsanedir. Gerçekten süper bir alet