• 16-05-2013, 18:07:53
    #1
    Merhaba,

    Ben şafak sezer ve oyuncu kadrosuyla fotoğraf çekilmek istiyorum.

    Nere de bulurum; set saatlerini set semtlerini nereden bulabiliriz. Bu işin erbabı olan var mı forumda.
  • 16-05-2013, 18:19:46
    #2
    https://twitter.com/SafakSezer twitterdan takip edip kendisini sevdiğinizi ve fotoğraf çekilmek istediğinizi söylemeyi denediniz mi?
  • 16-05-2013, 19:00:28
    #3
    Takip edip tweet attım ama dönüş alamadım maalesef.
  • 16-05-2013, 22:56:51
    #4
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip edip tweet attım ama dönüş alamadım maalesef.
    Ben Şafak Sezer'i Cihangir'de çok gördüm. Bu oyuncu tayfasının çok takıldığı bi kahve var adı şimdi aklıma gelmiyor oraya gelip gidiyordu. 2 3 gün oralarda takılmayı deneyebilirsin. Ya da Taksimde Kerem Kupacı'nın bir barı vardı oraya girmek biraz sıkıntılı daha doğrusu oyuncu değilsen ya da yanında oyuncu bi arkadaşın yoksa almıyorlar. Ama oralarda takılıp gelirse fotoğraf çekilmek istediğini söyleyebilirsin. (Kerem Kupacının mekanı halen açıkmı bilmiyorum )

    En son ihtimal sete gidebilirsin ama sette çok bir şey yapabileceğini sanmıyorum. Genelde sette yorgun ve yoğun oldukları için sallamayabilir.
  • 16-05-2013, 23:01:48
    #5
    İstinye Park'ta istemediğin kadar ünlü var. Git hepsiyle çekinirsin.
  • 16-05-2013, 23:13:35
    #6
    @ismailbal; tavsiyene uyacağım. Cihangire ara sıra uğrayayım.
    Tabii elimde fotoğraf kamerasıyla.

    O olmazsa farklı ünlüler illa ki Cihangire gelirler kahve falan içmeye paparazilerden sağ olsunlar genelde Şok şok şok; hangi ünlü sevgilisiyle Cihangir de dedikleri için artık Cihangire gitmek şart oldu.

    Teşekkürler tekrardan; setlerine de gidip fotoğraf çekilmesem de olur set ortamını falan arkadan merak ediyorum çok istediğim ve yapmak istediğim bir kaç şeyden birisi. Detaylıca araştırma yapıp bir kaç ajans veya direkt kişilerle iletişim kurucam artık yol gözüktü.
  • 16-05-2013, 23:30:11
    #7
    Sete gitme sette tınlamaz seni , Tweet yontemini veya elit mekanlari kovala )
  • 16-05-2013, 23:33:46
    #8
    Mrpck0pat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sete gitme sette tınlamaz seni , Tweet yontemini veya elit mekanlari kovala )
    Sette konuşmasını istemiyorum hani onlar kayıt yaparken biz geriden izleyemiyor muyuz sessizce o yeter bana twitter falan pek kullanmadığım için anlamıyorum 4-5 tweet attım ama cevap alamadım. Sanırım ünlülerin takıldığı cafeleri falan araştırıp oralarda turlayacağım. Haydi hayırlısı.
  • 16-05-2013, 23:40:11
    #9
    hocam photoshop kullanın bence ünlüleri bulma ihtimaliniz düşük siz onlara gidemiyorsanız onlar size photoshopla gelsin