• 16-05-2013, 23:42:27
    #10
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam photoshop kullanın bence ünlüleri bulma ihtimaliniz düşük siz onlara gidemiyorsanız onlar size photoshopla gelsin
    Bazı ünlüler ile fotoğrafım var örneğin kurtlar vadisinde oynayan kgt timinde ki bazı oyuncularla. Taksimde mağaza önünde rast gelip hemen fotoğraf çekinmiştik. Sağ olsunlar çok sempatik kişiler çok güler yüzlüler resime de yansıttılar.

    Ancak dediğiniz olay komik bir olay.

    O kadar düşmedik maalesef; onunla vakit kaybedeceğime atlarım arabama veya bisikletime giderim ünlüleri kovalarım.
  • 17-05-2013, 00:09:36
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı ünlüler ile fotoğrafım var örneğin kurtlar vadisinde oynayan kgt timinde ki bazı oyuncularla. Taksimde mağaza önünde rast gelip hemen fotoğraf çekinmiştik. Sağ olsunlar çok sempatik kişiler çok güler yüzlüler resime de yansıttılar.

    Ancak dediğiniz olay komik bir olay.

    O kadar düşmedik maalesef; onunla vakit kaybedeceğime atlarım arabama veya bisikletime giderim ünlüleri kovalarım.
    o fotoları acilen görmem lazım Mert bi ara gönderirsin.
  • 17-05-2013, 01:10:41
    #12
    Arkadaşm var İstanbul'da, bir ajansa kaydoldu.Allahım hiç canı sıkılmıyor.Aynı ünlüyle 3-4 farklı gecede fotoğrafı var. Ajansa kaydolmuş, ajansta bu sinemaların gala gecesi veya öyle ödül gecelerine bedava bilet veriyormuş kendi kadrosuna.Bu da aklınıza gelecek tüm ünlülerle resim çektirmiş.Yanında sanırım arkadaşıda var, takım elbisesini giyiyor gidiyor çekiyor geliyor.

    Sonra hepsini facebook'a yüklüyor, bu amatör mankenlerinde hepsiyle tanışmış kendince bir dünya da yaşıyor

    Tarkan - Cem Yılmaz gibi isimlerde buna dahil.Şimdi kapak fotosuna baktım Tuba Büyüküstün var düşünün artık
  • 17-05-2013, 07:13:52
    #13
    @sio cihangirde hastaneyi geç aşağı kadar yürü (Taksimden geldiğini varsayıyorum) sağa sola yol ayrımı gelecek onu geçer geçmez sağ tarafta bir kafe göreceksin bildiğimiz kıraathane tarzında oraya otur 2 3 saat bekle. Akşamüstü 5 civarlarında gitmeni tavsiye ederim. Hava hafif kararmaya başlayınca gelen giden olmaya başlayacaktır. Taksime doğru giderken sol taraftaki mekanlarda mutlaka birilerini görürsün.
  • 17-05-2013, 11:17:49
    #14
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı ünlüler ile fotoğrafım var örneğin kurtlar vadisinde oynayan kgt timinde ki bazı oyuncularla. Taksimde mağaza önünde rast gelip hemen fotoğraf çekinmiştik. Sağ olsunlar çok sempatik kişiler çok güler yüzlüler resime de yansıttılar.

    Ancak dediğiniz olay komik bir olay.

    O kadar düşmedik maalesef; onunla vakit kaybedeceğime atlarım arabama veya bisikletime giderim ünlüleri kovalarım.
    atarıda yedik :d takip edinde hocam öyle büyük ünlüleri heryerde göremezsiniz mesela bende murat kekilliyi filan gördüm ama gel acun u gör mesela zor nerde göreceksin adamı vel hasılı büyük ünlü görmek zor iş .
  • 17-05-2013, 13:05:44
    #15
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atarıda yedik :d takip edinde hocam öyle büyük ünlüleri heryerde göremezsiniz mesela bende murat kekilliyi filan gördüm ama gel acun u gör mesela zor nerde göreceksin adamı vel hasılı büyük ünlü görmek zor iş .
    Aaa gönül koyarım ama. Ayıp ediyorsun, ne atarı.

    Zaten kalkıp Necati şaşmaz yada Acun değil orta halli tanınmış ünlüler yeterli. Hayırlısıyla boş vaktimde bir kayayım şu cihangir yollarına.
  • 17-05-2013, 22:28:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sete giderseniz içeri almazlar boşuna gitmeyin önceden izin almanız gerekiyor. Hangi dizideyse bana pm atın yardımcı olayım.
  • 17-05-2013, 22:37:36
    #17
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Şafak Sezer'i Cihangir'de çok gördüm. Bu oyuncu tayfasının çok takıldığı bi kahve var adı şimdi aklıma gelmiyor oraya gelip gidiyordu. 2 3 gün oralarda takılmayı deneyebilirsin. Ya da Taksimde Kerem Kupacı'nın bir barı vardı oraya girmek biraz sıkıntılı daha doğrusu oyuncu değilsen ya da yanında oyuncu bi arkadaşın yoksa almıyorlar. Ama oralarda takılıp gelirse fotoğraf çekilmek istediğini söyleyebilirsin. (Kerem Kupacının mekanı halen açıkmı bilmiyorum )

    En son ihtimal sete gidebilirsin ama sette çok bir şey yapabileceğini sanmıyorum. Genelde sette yorgun ve yoğun oldukları için sallamayabilir.
    Melekler Kahvesi hocam o kahvenin adı.
  • 18-05-2013, 00:10:08
    #18
    eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Melekler Kahvesi hocam o kahvenin adı.
    Melekler kahvesi değil dediğim yerin adı.

    Edit: Buldum. Firuzağa Kahvesi!