Arkadaşm var İstanbul'da, bir ajansa kaydoldu.Allahım hiç canı sıkılmıyor.Aynı ünlüyle 3-4 farklı gecede fotoğrafı var. Ajansa kaydolmuş, ajansta bu sinemaların gala gecesi veya öyle ödül gecelerine bedava bilet veriyormuş kendi kadrosuna.Bu da aklınıza gelecek tüm ünlülerle resim çektirmiş.Yanında sanırım arkadaşıda var, takım elbisesini giyiyor gidiyor çekiyor geliyor.

Sonra hepsini facebook'a yüklüyor, bu amatör mankenlerinde hepsiyle tanışmış kendince bir dünya da yaşıyor

Tarkan - Cem Yılmaz gibi isimlerde buna dahil.Şimdi kapak fotosuna baktım Tuba Büyüküstün var düşünün artık