Sete gitme sette tınlamaz seni , Tweet yontemini veya elit mekanlari kovala

)
Sette konuşmasını istemiyorum hani onlar kayıt yaparken biz geriden izleyemiyor muyuz sessizce o yeter bana twitter falan pek kullanmadığım için anlamıyorum 4-5 tweet attım ama cevap alamadım. Sanırım ünlülerin takıldığı cafeleri falan araştırıp oralarda turlayacağım. Haydi hayırlısı.