• 25-04-2013, 13:38:57
    #1
    Arkadaşlar Sonunda Messenger Kullanım Dışı Oldu tamamen, Hepimizin Başı Sağolsun

  • 25-04-2013, 13:40:32
    #2
    Şu resimleri başka yere yükleyin ne olur, aile profilinde görünmüyor.

    Akşam bende giremedim yeni sürüm yükleyin dedi, ama sabah açtım şuan çalışıyor.
  • 25-04-2013, 13:41:40
    #3
    Benim açılıyor. Hâlâ canı çıkmamış gibi.
  • 25-04-2013, 13:56:51
    #4
    bende de çalışıyor şimdilik, belki de son saatlerimiz seni özleyeceğiz messenger...
  • 25-04-2013, 13:57:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    An itibariyle bende de oturum açılmıyor Sabahtan açılıyordu.
  • 25-04-2013, 13:58:10
    #6
    Yıllarım geçti msnde
  • 25-04-2013, 13:58:16
    #7
    Alla alla ben masaüstünde xp leptapda da win7 kullanıyorum ikisinde de bu şekilde skype yükle diyor açılıyor hiç! :s
  • 25-04-2013, 13:59:58
    #8
    Bendede sorun yok açılıyor.
  • 25-04-2013, 14:00:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ebuddy var ebuddy