Konu
Ve Sonunda Messenger'a Elveda :( Seni Hiç Unutmayacaz...
25-04-2013, 13:57:34
#5
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
An itibariyle bende de oturum açılmıyor
Sabahtan açılıyordu.