Konu
Ve Sonunda Messenger'a Elveda :( Seni Hiç Unutmayacaz...
25-04-2013, 13:58:16
#7
flashomer
Alla alla ben masaüstünde xp leptapda da win7 kullanıyorum ikisinde de bu şekilde skype yükle diyor açılıyor hiç! :s