Diş ağrısı konusunda önerisi olan var mı?
25
●19.356
- 02-12-2007, 14:51:46Ben 2 ay önce aynı senin gibiydim çok acayip agrıyordu iş fln yapamıyordum adepte olamıyordum işe.
Kesin Dişçiye gitmen gerekiyor bunu bil.
Dişci'ye gidersen sana 2 çeşit yöntem sunabilir.
1-)Bu diş çok çürüdü,çekmemiz gerek derse korkmana gerek yok.Sana morfin vurur biraz bekledikten sonra bir operasyon ile o diş agızdan çıkarılır
2-) Kanal tedavisi,bunu ben uyguladım 2 dişime birden.ilk önce anestezi yapıyor sana bekledikten sonra eline bir alet alıyor ucunda civi gibi birşey var,daha sonra o alet ile dişinin ortasından aşagıya dogru bir delik açıyor(ufak bir delik).O deligi açtıktan sonra biraz acıyabilirisin
cunku o deligin içine igne benzeri birşey batırıp batırıp çekiyor.Sinirleri alıyormuş.Dişine göre bu operasyon 1 seanstada bitebilir uzayabilirde.Ben 4 kez gitmişdim. İlk gittigimde dişlerimin içini oymuşdu ve sonra geçici bir madde ile kapattı,Sonraki güm yüzüm şişdi ve agrı vardı hala
2 gün yine agrısını çekdim dişciye gittikten sonra,diger seans zamanı geldiginde yine bir temizleme işlemi yapdı(yani o deligin içine igne gibi birşey sokup çıkıyor) daha sonra aynı şekilde dişimi geçici olarak kapladı, diger seans'a gittigimde temizledi ve 1 dişimin oldugu ve onu tamamen kapatıcagını söyledi ve ön 1. dişimin içine birşey sokdu ama ne bende bilmiyorum sonra üzerine dolgu yapdı ve o dişim oldu.4. seansta ise diger dişimi yapdı ve herşey bitti.
Kısacası dişciye gidersen 2 gün daha agırısını çekersin sonra çekmezsin.Şu anda bende agırı yok.O kanal tedavisi zaten dişindeki sinirleri kesmesiylen oluyor.
Anlık tedavi yöntemi
- tuzlu su
-karanfili dişinin üstüne basdırmak
-eczanede karanfil suyuna benzerı bir ilaç satılıyor 3 5 ytl onu alıp dişinin üstüne sürersende agrın kısa bir zaman olsada geçiyor ben denedim en etkili buydu
diş agırısı sürece ne yapacagımı bilemeyip google'dan diş konusunda bilgi araya durdum vakit geçirmek için.
dis agrisi - 02-12-2007, 21:04:05Yani pes diyorum dişiniz agrıyor ne yapacağımı bilmiyorum diyorsunuz dişçi abicim dişci yani diş hekimine gideceksin bakacak ve gerekeni yapacak.DeliciousA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha yok ben dişçiden korkarım diyorsan , hidrolij yagı dök , rakı koy , dişine ip bagla ipide kapıya bagla biri açsın kapıyı dişini ceksin, yada kerpeten ile dişini çektir.
1. Şık yada 2. Şık hangisi mantıklı geliyorsa onu yapacaksın.. - 02-12-2007, 21:04:30Arkadaşlar araya haftasonu girdiğinden dişçiye gitmedim, zaten konumda da belirttiğim üzere niyetim yoktu.
Dün gece annem, alt kata inip teyzemden 750 bilmem ne etkisi olan bir antibiyotik getirdi. Dün gece yatmadan önce aldım diş etimdeki şişiklik birden bire arttı, sabah bir kalktım ki diş etimdeki şişlik acayip boyutlara ulaşmıştı ancak dilimle yokladığımda çok yumuşak bir şiş olduğunu farkettim.
Yine ağrı çeker bir halde televizyon izlerken ağzıma iğrenç bir tat geldi, ne olduğunu merak edip lavoboya gittim, baktım ki diş etimdeki şişik patlamıştı. İçinden çok iğrenç bir sıvı aktı, tabi hemen mide bulantısı ile birlikte tükürdüm. O sıvıdan sonra ağrı birden bire kesildi. Demek ki diş etimizi şişiren o iltihaplı sıvıymış tüm dertlerimizin nedeni.
Ağrı sırasında mutlaka doktora gideceğim diye karar vermiştim ancak gelin görün k, ağrının etkisinden kurtulduğumdan olacak "dişçiye gitmem" diye söyleniyorum.
İlginç hayvanlarız biz insanlar...
- 02-12-2007, 23:23:39geçen ay bende de vardı diş agrısı.dişçiye gittim ve 1-2 ilaç verdi.bunları yut iltahap kurusun gel çekelim dedi.ilaçları kullandım,iltahap geçti ve tabiki gitmedim
ben dişçiden filan korkmuyorum o yönden bi sıkıntım yok ama dişi çektikten sonra agzıma o pamugu sokunca *** ne halt etmeye çektirdin bu dişi diyorum
bu sabah kalktıgımdan beri dişim yine sızlıyor.verdigi ilaçlar evde duruyordu bulup hemen almaya başlayayım da becerebilirsem bukez gidip çektireyim
- 02-12-2007, 23:56:02Üyeliği durdurulduBu sorunu ben 1 yıl önce aynı anlattıgınız gibi yaşadım şişti ve agrıdan duramıyordum kıvrandım resmen şişlik yüzümede vurdu doktora gittim şuanda çekmem mümkün degildir apse yapmış dedi.DeliciousA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antibiyotik yazdı 1 hafta kullan ve sonra gel dedi aynen hapı kullandım birde agrı kesici kullandım 1 günde agrı gitti şişde indi zaten mikroplu şekilde inmişti
neyse doktora dedik indi agrı felan gitti dedik telefon da gittim tekrar kontrol etti hafif agrı oldu dişime vurunca hapa devam dedi yine devam ettim 10 gün hapdan sonra dişimi temizledi ve çekti en dipteki 20 lik dişti buda kötü olyor.
Sizinde aynı benim gibi bir sorun yaşadgınızı ve doktorlar bu durumda ilaç yazar çekmez dişinizi asla. antibiyotik ve apronax agrısı kesici kullancaksınız ama önce doktora gidin yazsın yoksa asla kimsenin dedigini kullanmayın yoksa beyne vuruyormuş bu anlatıklarınız.
not: kimse öneride bulunmasın bence apse olan diş tehlikelidir.

cunku o deligin içine igne benzeri birşey batırıp batırıp çekiyor.Sinirleri alıyormuş.Dişine göre bu operasyon 1 seanstada bitebilir uzayabilirde.Ben 4 kez gitmişdim. İlk gittigimde dişlerimin içini oymuşdu ve sonra geçici bir madde ile kapattı,Sonraki güm yüzüm şişdi ve agrı vardı hala
Pratik olarak ağrıyı geçirebilecek şeyler var mı? Ne önerebilirsiniz?