geçen ay bende de vardı diş agrısı.dişçiye gittim ve 1-2 ilaç verdi.bunları yut iltahap kurusun gel çekelim dedi.ilaçları kullandım,iltahap geçti ve tabiki gitmedim

ben dişçiden filan korkmuyorum o yönden bi sıkıntım yok ama dişi çektikten sonra agzıma o pamugu sokunca *** ne halt etmeye çektirdin bu dişi diyorum

bu sabah kalktıgımdan beri dişim yine sızlıyor.verdigi ilaçlar evde duruyordu bulup hemen almaya başlayayım da becerebilirsem bukez gidip çektireyim