Ben 2 ay önce aynı senin gibiydim çok acayip agrıyordu iş fln yapamıyordum adepte olamıyordum işe.
Kesin Dişçiye gitmen gerekiyor bunu bil.
Dişci'ye gidersen sana 2 çeşit yöntem sunabilir.
1-)Bu diş çok çürüdü,çekmemiz gerek derse korkmana gerek yok.Sana morfin vurur biraz bekledikten sonra bir operasyon ile o diş agızdan çıkarılır

2-) Kanal tedavisi,bunu ben uyguladım 2 dişime birden.ilk önce anestezi yapıyor sana bekledikten sonra eline bir alet alıyor ucunda civi gibi birşey var,daha sonra o alet ile dişinin ortasından aşagıya dogru bir delik açıyor(ufak bir delik).O deligi açtıktan sonra biraz acıyabilirisin

cunku o deligin içine igne benzeri birşey batırıp batırıp çekiyor.Sinirleri alıyormuş.Dişine göre bu operasyon 1 seanstada bitebilir uzayabilirde.Ben 4 kez gitmişdim. İlk gittigimde dişlerimin içini oymuşdu ve sonra geçici bir madde ile kapattı,Sonraki güm yüzüm şişdi ve agrı vardı hala

2 gün yine agrısını çekdim dişciye gittikten sonra,diger seans zamanı geldiginde yine bir temizleme işlemi yapdı(yani o deligin içine igne gibi birşey sokup çıkıyor) daha sonra aynı şekilde dişimi geçici olarak kapladı, diger seans'a gittigimde temizledi ve 1 dişimin oldugu ve onu tamamen kapatıcagını söyledi ve ön 1. dişimin içine birşey sokdu ama ne bende bilmiyorum sonra üzerine dolgu yapdı ve o dişim oldu.4. seansta ise diger dişimi yapdı ve herşey bitti.
Kısacası dişciye gidersen 2 gün daha agırısını çekersin sonra çekmezsin.Şu anda bende agırı yok.O kanal tedavisi zaten dişindeki sinirleri kesmesiylen oluyor.
Anlık tedavi yöntemi
- tuzlu su
-karanfili dişinin üstüne basdırmak
-eczanede karanfil suyuna benzerı bir ilaç satılıyor 3 5 ytl onu alıp dişinin üstüne sürersende agrın kısa bir zaman olsada geçiyor ben denedim en etkili buydu
diş agırısı sürece ne yapacagımı bilemeyip google'dan diş konusunda bilgi araya durdum vakit geçirmek için.
dis agrisi