• 19-04-2013, 15:20:12
    #10
    umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında tam tersi dostum, uyku felci yani karabasan dediğim olay bir şeyler görmek ve sana zarar vereceğinden korkmak değil. Uyku felci tamda senin konunda bahsetmiş olduğun olay, uyandığını hissedersin fakat hareket edemezsin, bağırmak istersin bağıramazsın, uyumak istersin uyuyamazsın. Herkezde aynı tepkiler yaşanmaz bu saydıklarıma bağazı şeyler daha ekleyebilir veya bağazılarını çıkartabilirsin. Eğer parapsikolojik konular hakkında konuşmak istersen oldukça bilgiliyimdir konuşabiliriz.
    Açıklama için teşekkürler.Bu gece rüyamı değiştirebiliyormuyum diye deneme yapıcam ve yarın sonucu sana pmlerim.
  • 19-04-2013, 16:33:32
    #11
    Rüyamda bir kere her istediğimi yapabiliyordum, elimi kaldırıyorum ağaçlar yıkılıyor sonra rüzgarı kontrol ediyorum falan , yaşlı amca sende büyük bir güç var dedi. Bende amcaya; tamam da bu bir rüya ama dedim. Etrafına iyi bak burası mı rüya yoksa yaşadığın hayat mı dedi, bende etrafıma şöyle bir baktım evet burası gerçek hayat dedim.

    Bir kere gene böyle yaşlı bir amca geldi yanıma, bana bir kutu verdi üzerinde 2 tane düğme vardı, eğer kırmızıya basarsan bir daha hiç uyanmayacaksın, mavi düğmeye basarsan uyanacaksın dedi. Biraz düşündükten sonra maviye bastım ve uyanmam bir oldu.

    Böyle rüyalar çok görürdüm önceden.
  • 19-04-2013, 16:49:00
    #12
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rüyamda bir kere her istediğimi yapabiliyordum, elimi kaldırıyorum ağaçlar yıkılıyor sonra rüzgarı kontrol ediyorum falan , yaşlı amca sende büyük bir güç var dedi. Bende amcaya; tamam da bu bir rüya ama dedim. Etrafına iyi bak burası mı rüya yoksa yaşadığın hayat mı dedi, bende etrafıma şöyle bir baktım evet burası gerçek hayat dedim.

    Bir kere gene böyle yaşlı bir amca geldi yanıma, bana bir kutu verdi üzerinde 2 tane düğme vardı, eğer kırmızıya basarsan bir daha hiç uyanmayacaksın, mavi düğmeye basarsan uyanacaksın dedi. Biraz düşündükten sonra maviye bastım ve uyanmam bir oldu.

    Böyle rüyalar çok görürdüm önceden.
    Gerçekten ilginç rüyalarmış.Ben olsam heralde meraktan kırmızıya basardım . İstediğiniz zamanmı görüyorsunuz yoksa ara sıra mı? Birde rüyada olduğunuzu fark edince telaşlanıp uyanmak istemiyormusunuz?
  • 19-04-2013, 16:53:35
    #13
    bende rüyalarımı kontrol edebiliyorum arkadaşlar , tuhaf ama gerçek bir durum.Ram uykusundan uyanma vb çok yorgun hallerde başınıza gelen durumlar gibi değil tamamen farklı rüyadasınız ve bunun gerçek olmadiğini biliyorsunuz.Tuhaf kısmı ise uç olan hayal dünyamı karınca kararınca hatırlamam o anda.Olsun tuhaf bir duygu yaşamadan anlayamazsınız : )
  • 19-04-2013, 16:54:59
    #14
    Pnomed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten ilginç rüyalarmış.Ben olsam heralde meraktan kırmızıya basardım . İstediğiniz zamanmı görüyorsunuz yoksa ara sıra mı? Birde rüyada olduğunuzu fark edince telaşlanıp uyanmak istemiyormusunuz?
    Bu dünyanın da bir rüya olduğunu unutmamak gerekiyor. Her istediğimizi yapmaktan ziyade istemediklerimizi yapmamamız zor olandır. Önemli olan neyi isteyip istemediğimizi bilmek.
  • 19-04-2013, 17:05:31
    #15
    geçen yaz başıma gelmişti böyle bir olay

    haftanın 3 günü yaz okulundaydım neyse bir gün dersten çıktım 3.kattan 1 kat aşşağıdaki wcye girdim elimi yüzümü yıkadım başımı kaldırdım bi baktım lavobaların üstündeki ayna yok arkama baktım diğer herşey aynı sanırım rüyadayım dedikten sonra her taraf karanlık oldu bi boşlukta düşüyorum kapattım gözlerimi öldümmü acaba dedikten sonra astralda olduğumun farkına vardım gözlerimi açtım kendi odamdayım duvardan çıktım bi süre etrafı gezdim uçaraktan en sonunda içimi biraz korku sardı gözlerimi uzun bi süre kapadıktan sonra uyandım.
  • 19-04-2013, 17:19:36
    #16
    Rüya düzenlemek harika birşey arkadaşlar. Neyin rüya olduğunu biliyorsunuz sıkıntısız keyfini çıkartıyorsunuz.
  • 19-04-2013, 17:25:33
    #17
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dünyanın da bir rüya olduğunu unutmamak gerekiyor. Her istediğimizi yapmaktan ziyade istemediklerimizi yapmamamız zor olandır. Önemli olan neyi isteyip istemediğimizi bilmek.
    Rüyamda bende istemediğim bişey yapmak istemediğim için rüyayı durduramıyordum.Bende kalkmaya çalıştım.Bunu kontrol altına alabilirsem eminim çok eğlenirim.Tabi çok sık yapmak gerçeklik kavramını ortadan kaldırıyor.Yani gerçek hayat ile rüyayı ayıramıyormuşsun.Bunun için tavsiye edebileceğiniz bir gerçeklik kontrol yönteminiz varmı?

    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rüya düzenlemek harika birşey arkadaşlar. Neyin rüya olduğunu biliyorsunuz sıkıntısız keyfini çıkartıyorsunuz.

    Ölme riski yokmu? Benim en korktuğum olay bu.Bugün uykudan kalkarken ölüceğim diye kalbim öyle bir çarptıki yerinden çıkacak gibiydi.Kalp krizi gibi bir ihtimal yokmu?
  • 19-04-2013, 17:27:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ben bi kere farkina vardim hemen elime kilic aldim ama 2-3 dn sonra unuttum

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi