Pnomed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten ilginç rüyalarmış.Ben olsam heralde meraktan kırmızıya basardım . İstediğiniz zamanmı görüyorsunuz yoksa ara sıra mı? Birde rüyada olduğunuzu fark edince telaşlanıp uyanmak istemiyormusunuz?
Bu dünyanın da bir rüya olduğunu unutmamak gerekiyor. Her istediğimizi yapmaktan ziyade istemediklerimizi yapmamamız zor olandır. Önemli olan neyi isteyip istemediğimizi bilmek.