geçen yaz başıma gelmişti böyle bir olay

haftanın 3 günü yaz okulundaydım neyse bir gün dersten çıktım 3.kattan 1 kat aşşağıdaki wcye girdim elimi yüzümü yıkadım başımı kaldırdım bi baktım lavobaların üstündeki ayna yok arkama baktım diğer herşey aynı sanırım rüyadayım dedikten sonra her taraf karanlık oldu bi boşlukta düşüyorum kapattım gözlerimi öldümmü acaba dedikten sonra astralda olduğumun farkına vardım gözlerimi açtım kendi odamdayım duvardan çıktım bi süre etrafı gezdim uçaraktan en sonunda içimi biraz korku sardı gözlerimi uzun bi süre kapadıktan sonra uyandım.