• 18-04-2013, 20:11:51
    #1
    Yaklaşık 2 hafta sonra git gel toplam 32 saat uzun yolculuğa çıkıcam bu yüzden biletimi önceden alayım dedim gem gidişte hem gelişte 3-4 numaralı koltukları aldım. ( Metro firmasından aldım umarım memnun kalırım ) araç özelliklerinde TV'li yazıyor en ön koltukta TV var mı? varsa nerde var acaba aklıma çok fena takıldı

    Birde otobüste sarsıntılardan dolayı HDD bozulması oluyormuş ne kadar doğrudur? laptopumuzdan olmayalım durup dururken
  • 18-04-2013, 20:14:15
    #2
    birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 2 hafta sonra git gel toplam 32 saat uzun yolculuğa çıkıcam bu yüzden biletimi önceden alayım dedim gem gidişte hem gelişte 3-4 numaralı koltukları aldım. ( Metro firmasından aldım umarım memnun kalırım ) araç özelliklerinde TV'li yazıyor en ön koltukta TV var mı? varsa nerde var acaba aklıma çok fena takıldı

    Birde otobüste sarsıntılardan dolayı HDD bozulması oluyormuş ne kadar doğrudur? laptopumuzdan olmayalım durup dururken
    hocam ögrencilik git gel yapıyoruz malum bende metroturizmi kullanıyorum servis şartlarından dolayı flim izlemek için flash alıyorum yanıma daha hiç şansım yaver gitmeyi izlemedim . Bu sefer izlemek istiyorum artık
  • 18-04-2013, 20:16:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    su an aciklayamayacagim bir yerde var ben de iki uc gun kadar once en onde geldim

    ama metronun kalitesini bilemem truva vs. gibi tek tip degil araclari birisi cok kaliteli hizmet veriyor digerinde sifir.
  • 18-04-2013, 20:18:22
    #4
    sRc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ögrencilik git gel yapıyoruz malum bende metroturizmi kullanıyorum servis şartlarından dolayı flim izlemek için flash alıyorum yanıma daha hiç şansım yaver gitmeyi izlemedim . Bu sefer izlemek istiyorum artık
    Ben genelde Nilüfer'i tercih ediyordum da Hatay'a seferi yokmuş sorumun cevabı hakkında bilginiz var mıdır hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:18:22 -->-> Daha önceki mesaj 20:16:44 --

    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    su an aciklayamayacagim bir yerde var ben de iki uc gun kadar once en onde geldim

    ama metronun kalitesini bilemem truva vs. gibi tek tip degil araclari birisi cok kaliteli hizmet veriyor digerinde sifir.
    Anlayamadım hocam açıklayamayacağınız yer derken hep kısa mesafelerde gittiğim için pek dikkat etmedim ben
  • 18-04-2013, 20:20:21
    #5
    Kurumsal PLUS
    Ulusoy, Varan ve Kamil Koç dışında mecbur kalmadıkça başka firmaya binmem. Metro'da ki personelin kalitesi çok düşük bana göre. TV meselesine gelincede en ön koltukda tv var.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:20:21 -->-> Daha önceki mesaj 20:18:29 --

    Merakınızı gidermeniz için hocam, en öne bakın

  • 18-04-2013, 20:21:59
    #6
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulusoy, Varan ve Kamil Koç dışında mecbur kalmadıkça başka firmaya binmem. Metro'da ki personelin kalitesi çok düşük bana göre. TV meselesine gelincede en ön koltukda tv var.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:20:21 -->-> Daha önceki mesaj 20:18:29 --

    Merakınızı gidermeniz için hocam, en öne bakın
    İlginiz için teşekkür ederim hocam içim rahatladı umarım memnun kalırım metrodan mecbur kalmasam almazdım zaten
  • 18-04-2013, 21:15:30
    #7
    Metro iyidir iyi
  • 19-04-2013, 21:15:47
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu dışı ama Travego otobüsleri genelde kötü onun sebebi ucuz olsun diye düşük standartlı otobüsleri seçiyorlar. Yoksa fabrikada seçenek çok ve manevra kapasitesi konusunda dünyanın en iyisidir
  • 19-04-2013, 21:28:46
    #9
    Hatay'a gitcekseniz, HAS Turizm Metro'dan daha iyidir..