Yaklaşık 2 hafta sonra git gel toplam 32 saat uzun yolculuğa çıkıcam bu yüzden biletimi önceden alayım dedim gem gidişte hem gelişte 3-4 numaralı koltukları aldım. ( Metro firmasından aldım umarım memnun kalırım ) araç özelliklerinde TV'li yazıyor en ön koltukta TV var mı? varsa nerde var acaba aklıma çok fena takıldı

Birde otobüste sarsıntılardan dolayı HDD bozulması oluyormuş ne kadar doğrudur? laptopumuzdan olmayalım durup dururken