Konu dışı ama Travego otobüsleri genelde kötü onun sebebi ucuz olsun diye düşük standartlı otobüsleri seçiyorlar. Yoksa fabrikada seçenek çok ve manevra kapasitesi konusunda dünyanın en iyisidir