Merhaba,
Bugün ürün siparişim kargo ile gelmis ki evde yoktum. 2 gibi eve geldim ve etiket yapıştırmışlar..
Tekrardan getirmeleri için bir istekte bulunma hakkım var mı? Sanki öyle bir şey duymustum. +10-15 tl gibi kargo ücreti almasını biliyorlar.. Sizin yorumlarınıza göre telefon açacağım.
Kargo Tekrar gelmek zorunda mı?
4
●6.609
- 02-04-2013, 19:54:23Üyeliği durduruldu
- 02-04-2013, 21:03:47Malesef öyle bir hakkınız yok.. Sizi evde bulamamışlarsa şubeden almanız gerekmektedir..
- 02-04-2013, 21:03:48Bildiğim Kadarıyla Yok Etikette Yapıştırdıysalar Kapıya Muhtemelen En Yakın Şubede Gidip Alabilirsiniz,3 Gün Mühleti Var Sonra Ürün Tekrar Geri Gönderene İletiliyor,Sanmıyorum Tekrar Getireceklerini. Artı Olarak 10-15 Tl Kargo Parası Nedir Hocam Nerden Aldınız Ürünüde Öyle Bir Ücret İstiyolar Ben Max 5,6 Tlye Getirtiyorum.commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2013, 23:13:42Ben hiç tekrar getirene rastlamadım. Hee kargo şubesindeki yetkiler tanıdıksa getirebiliyor, o ayrı. Öyle almışlığım çoktur da tanıdık olmayınca şubeden almak gerekiyor.