Merhaba,

Bugün ürün siparişim kargo ile gelmis ki evde yoktum. 2 gibi eve geldim ve etiket yapıştırmışlar..

Tekrardan getirmeleri için bir istekte bulunma hakkım var mı? Sanki öyle bir şey duymustum. +10-15 tl gibi kargo ücreti almasını biliyorlar.. Sizin yorumlarınıza göre telefon açacağım.