Merhaba,
Bugün ürün siparişim kargo ile gelmis ki evde yoktum. 2 gibi eve geldim ve etiket yapıştırmışlar..
Tekrardan getirmeleri için bir istekte bulunma hakkım var mı? Sanki öyle bir şey duymustum. +10-15 tl gibi kargo ücreti almasını biliyorlar.. Sizin yorumlarınıza göre telefon açacağım.
Bildiğim Kadarıyla Yok Etikette Yapıştırdıysalar Kapıya Muhtemelen En Yakın Şubede Gidip Alabilirsiniz,3 Gün Mühleti Var Sonra Ürün Tekrar Geri Gönderene İletiliyor,Sanmıyorum Tekrar Getireceklerini. Artı Olarak 10-15 Tl Kargo Parası Nedir Hocam Nerden Aldınız Ürünüde Öyle Bir Ücret İstiyolar Ben Max 5,6 Tlye Getirtiyorum.