• 13-03-2013, 13:50:07
    #1
    Yeni taşındığımız için eski ev adresimi vermek zorunda oldum. Tebligatlar oraya gidecek. Bi kişiyi şikayet etmiştim. İfade almaya veya mahkemeye çağırdıklarını nasıl bilebilirim?

    E-devlet şifremle anlık takip edebilir miyim veya uyapın sms sistemi varmış ona nasıl abone olabilirim bilgisi olanlar var mı?
  • 13-03-2013, 14:03:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    4060 uyap bildirim sistemine üye olun cep telefonuna sms geliyor herşey.
  • 13-03-2013, 15:11:23
    #3
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4060 uyap bildirim sistemine üye olun cep telefonuna sms geliyor herşey.
    Sağolun hocam. Tam üyelik yaptım tc numaramı yazdım.

    Acaba beni bilgilendirdikleri her mesaj için mi 1 tl ücret alıyorlar yoksa sadece benim gönderdiğim mesajlar için mi ücret alıyorlar?
  • 13-03-2013, 16:42:24
    #4
    hocam başvuru yaptığınız cumhuriyet başsavcılığına bir dilekçe verip yeni adresinizi bildirin.

    Yoksa ilk dilekçenizdeki adrese gider tebligatlar.
  • 13-03-2013, 16:56:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    savcılığa gerek yok, kaymakamlığa gidip mernisteki adresini değiştir ne sallar savcı senin adres değişikliğini. çıkan tebligatlar mernise göre gidiyor ve 4060 dan gelen her sms 1 tl dir full paket yaptıysanız.
  • 13-03-2013, 18:11:55
    #6
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savcılığa gerek yok, kaymakamlığa gidip mernisteki adresini değiştir ne sallar savcı senin adres değişikliğini. çıkan tebligatlar mernise göre gidiyor ve 4060 dan gelen her sms 1 tl dir full paket yaptıysanız.
    bizim buralarda dilekçedeki adrese tebligat gider mernis adresleri güncel olmayabiliyor o yüzden dilekçedeki adres dikkate alınır
  • 13-03-2013, 18:37:10
    #7
    biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim buralarda dilekçedeki adrese tebligat gider mernis adresleri güncel olmayabiliyor o yüzden dilekçedeki adres dikkate alınır
    Hocam peki dilekçeyi savcının kalemine mi veriyoruz?
  • 13-03-2013, 19:38:00
    #8
    yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki dilekçeyi savcının kalemine mi veriyoruz?
    evet