Yeni taşındığımız için eski ev adresimi vermek zorunda oldum. Tebligatlar oraya gidecek. Bi kişiyi şikayet etmiştim. İfade almaya veya mahkemeye çağırdıklarını nasıl bilebilirim?
E-devlet şifremle anlık takip edebilir miyim veya uyapın sms sistemi varmış ona nasıl abone olabilirim bilgisi olanlar var mı?