4060 uyap bildirim sistemine üye olun cep telefonuna sms geliyor herşey.
Sağolun hocam. Tam üyelik yaptım tc numaramı yazdım.
Acaba beni bilgilendirdikleri her mesaj için mi 1 tl ücret alıyorlar yoksa sadece benim gönderdiğim mesajlar için mi ücret alıyorlar?