• 11-03-2013, 23:28:59
    #10
    Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen inat yapiyorlardir şikayet etmeden evvel ses kaydi al polis sonuç vermez ise mahkemeye başvurursun
    Geçerliliği yok. Herhangi bir ses, konuşmayı vb nitelikteki birşeyi karşı tarafın haberi olmadan ses kaydı şeklinde mahkemede delil gösteremezsiniz + suçlu duruma düşersiniz.
  • 11-03-2013, 23:35:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeterince mantıklı aklıma gelmemişti. tamam tadilat mutlaka yapılır ona lafımız yok ama 1 hafta mı sürer.

    Sabah 8 akşam 11 düğün saatleride buna göre ayarlanıyor diye vs biliyorum o vakita kadar tadilat vardi diye geçiştirebilirler ama ondan sonra suça girer 1gün karakolda misafir kalırlar

    + Polise isim vermek istemiyorum deyip(içerden değişik sesler geliyor yasadışı bir iç var diye şüpeleniyorum dersen daha çabuk gelirler sanırım )
  • 11-03-2013, 23:45:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İlgilenirler hocam. Bizim burada komşu yapmıştı benzer bir olayı , gelip ilgilendiler.
  • 11-03-2013, 23:50:21
    #13
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Polisin saati olmaz hocam tabi ilgilenirler.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • 12-03-2013, 00:17:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    iş yeri olduğu için tedirgin oldum. bu saate kadar açık kalabiliyprmuyuz.
  • 12-03-2013, 00:19:39
    #15
    Üyeliği durduruldu
    gelen polise bağlı birazda. Eğer uysal,fazla önemsemeyen,uğraşmak istemeyen polisler gelirse " gençler biraz daha sessiz olun" der gider ama dişli biri gelirse ağızlarının payını fazlasıyla alırlar
  • 12-03-2013, 00:32:43
    #16
    Ara abi sen açık kalma konusunu bilmiyorum işlerinden mahrum kalma onların yüzünden.
  • 12-03-2013, 00:42:11
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzun eşek ha akşam akşam iyi güldüm ya.

    Şu komşu sesinden dolayı bi savcılığa dilekçe veriyordun heralde google yaz çıkar normal dava açıyorsun ama çok çabuk sonuçlanıyor ve karara göre komşu ya ceza alıyor yada evi taşımak zorunda kalıyor
  • 12-03-2013, 00:47:36
    #18
    Üyeliği durduruldu
    NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara abi sen açık kalma konusunu bilmiyorum işlerinden mahrum kalma onların yüzünden.
    saol nuh.

    serhatesmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun eşek ha akşam akşam iyi güldüm ya.

    Şu komşu sesinden dolayı bi savcılığa dilekçe veriyordun heralde google yaz çıkar normal dava açıyorsun ama çok çabuk sonuçlanıyor ve karara göre komşu ya ceza alıyor yada evi taşımak zorunda kalıyor
    nasıl ıspatlayacağız ?

    şimdi sıradaki parça kenan doğulu doktor müzikle kopuyoruz. techno müziğe geçerse yeminle ararım sabrediyorum ama gündüz çıt sesi duyarsam arayacağım.