• 11-03-2013, 22:57:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ofisteyim halen çalışıyorum fakat şu bizim yan komşu napıyorlarsa anlamadım 1 haftadır gece gündüz uzun eşekmi oynuyorlar napıyorlar gürültüden durulmuyoır. şikayet etsem bu saatte polis ilgilenirmi sizce ?.

    Geçen hafta ahlaksız bir teklif yapıp sen burdan çık biz diğer ofise sığmıyoruz kiralayacaz iki tarafı birleştirecez tarzı bir muhabbete gelmiş. ben kovdum acaba inatmı yapıyor ?
  • 11-03-2013, 22:58:10
    #2
    Tabi ki ilgilenir hocam. Eğer ileriye gidiyolarsa kesinlikle şikayet edin.
  • 11-03-2013, 22:58:13
    #3
    ilgilenir, aşırı şekilde gürültü yapıyorlar diye belirtin mutlaka.
  • 11-03-2013, 22:59:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    benim şikayet ettiğimi bilsinler istemiyorum şimdi bu kez daha bana kinlenecekler ofisten çıkmadım diye.
  • 11-03-2013, 23:03:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam arayın 155 ihbar edin uyarırlar
  • 11-03-2013, 23:06:19
    #6
    Polisin gelmeme gibi bir lüksü yoktur her ihbara gitmek zorunda.
  • 11-03-2013, 23:06:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    abi kessinler seslerinide başka bişey istemiyorum.
  • 11-03-2013, 23:08:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Muhtemelen inat yapiyorlardir şikayet etmeden evvel ses kaydi al polis sonuç vermez ise mahkemeye başvurursun
  • 11-03-2013, 23:25:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen inat yapiyorlardir şikayet etmeden evvel ses kaydi al polis sonuç vermez ise mahkemeye başvurursun
    yeterince mantıklı aklıma gelmemişti. tamam tadilat mutlaka yapılır ona lafımız yok ama 1 hafta mı sürer.