Arkadaşlar ofisteyim halen çalışıyorum fakat şu bizim yan komşu napıyorlarsa anlamadım 1 haftadır gece gündüz uzun eşekmi oynuyorlar napıyorlar gürültüden durulmuyoır. şikayet etsem bu saatte polis ilgilenirmi sizce ?.
Geçen hafta ahlaksız bir teklif yapıp sen burdan çık biz diğer ofise sığmıyoruz kiralayacaz iki tarafı birleştirecez tarzı bir muhabbete gelmiş. ben kovdum acaba inatmı yapıyor ?