Ara abi sen açık kalma konusunu bilmiyorum

işlerinden mahrum kalma onların yüzünden.
saol nuh.
uzun eşek ha

akşam akşam iyi güldüm ya.
Şu komşu sesinden dolayı bi savcılığa dilekçe veriyordun heralde google yaz çıkar normal dava açıyorsun ama çok çabuk sonuçlanıyor ve karara göre komşu ya ceza alıyor yada evi taşımak zorunda kalıyor
nasıl ıspatlayacağız ?
şimdi sıradaki parça kenan doğulu doktor

müzikle kopuyoruz. techno müziğe geçerse yeminle ararım

sabrediyorum ama gündüz çıt sesi duyarsam arayacağım.