NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ara abi sen açık kalma konusunu bilmiyorum işlerinden mahrum kalma onların yüzünden.
saol nuh.

serhatesmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun eşek ha akşam akşam iyi güldüm ya.

Şu komşu sesinden dolayı bi savcılığa dilekçe veriyordun heralde google yaz çıkar normal dava açıyorsun ama çok çabuk sonuçlanıyor ve karara göre komşu ya ceza alıyor yada evi taşımak zorunda kalıyor
nasıl ıspatlayacağız ?

şimdi sıradaki parça kenan doğulu doktor müzikle kopuyoruz. techno müziğe geçerse yeminle ararım sabrediyorum ama gündüz çıt sesi duyarsam arayacağım.