uzun eşek ha akşam akşam iyi güldüm ya.

Şu komşu sesinden dolayı bi savcılığa dilekçe veriyordun heralde google yaz çıkar normal dava açıyorsun ama çok çabuk sonuçlanıyor ve karara göre komşu ya ceza alıyor yada evi taşımak zorunda kalıyor