olmayan kişilere attığınız mesajlardan 0.53 kurus ücret alıyor.
2 seçenek var ya mesajı diğer kutusuna atıyorsunuz
yada gelen kutusuna düşmesi için 53 kurus ücret ödüyorsunuz.
Buyrun resim:

Ne dersiniz sizce işe yarar mı spam yada sapıkları engelleme amaçlı. uygulamayı nasıl buldunuz?
