• 07-03-2013, 12:05:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Az önce bi arkadaşıma mesaj atarken gördüm facebook artık arkadaşınız
    olmayan kişilere attığınız mesajlardan 0.53 kurus ücret alıyor.
    2 seçenek var ya mesajı diğer kutusuna atıyorsunuz
    yada gelen kutusuna düşmesi için 53 kurus ücret ödüyorsunuz.

    Buyrun resim:



    Ne dersiniz sizce işe yarar mı spam yada sapıkları engelleme amaçlı. uygulamayı nasıl buldunuz?
  • 07-03-2013, 12:08:23
    #2
    kullanmadığım facebooka meraktan girdim yazınızı görüncede bende para istemıyor mesaj atarkene
  • 07-03-2013, 12:08:31
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Berbat bir uygulama olmuş Bir mesaj için bile 50 kuruş para istemeleri tek kelimeyle rezalet.
  • 07-03-2013, 12:08:41
    #4
    Denedik önümüze gelene mesaj gitti sormadı bize
  • 07-03-2013, 12:10:36
    #5
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedik önümüze gelene mesaj gitti sormadı bize
    Alıntı
    spam yada sapıkları engelleme amaçlı
  • 07-03-2013, 12:14:15
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende denedim para felan istemiyor..eğer öyleyse 1 mesaj için 50 kuruş servet resmen
  • 07-03-2013, 12:51:38
    #7
    ücreti nasil alıyolar
  • 07-03-2013, 12:58:56
    #8
    Platin üye
    Yakında Facebook İçi Her Yöne 1000-2000-5000 Mesaj Paketleride Çıkartırlar Uygun Fiyatlardan
  • 07-03-2013, 13:02:30
    #9
    Facebook kendini bitirir böyle birşey ile
    Sanmıyorum olacağını