Az önce bi arkadaşıma mesaj atarken gördüm facebook artık arkadaşınız
olmayan kişilere attığınız mesajlardan 0.53 kurus ücret alıyor.
2 seçenek var ya mesajı diğer kutusuna atıyorsunuz
yada gelen kutusuna düşmesi için 53 kurus ücret ödüyorsunuz.

Buyrun resim:



Ne dersiniz sizce işe yarar mı spam yada sapıkları engelleme amaçlı. uygulamayı nasıl buldunuz?