• 07-03-2013, 21:57:55
    #19
    Heralde tek tük atanlardan almıyorlar süreklı atanlardan alıyorlar mılletı rahatsız edip millet soğumasın dıye faceden olabılır mı ?
  • 07-03-2013, 22:09:08
    #20
    valla sürekli mesaj atanlara yönelik bir sistemse parası olanlar sapıklığa devam edebilir düşüncesi mi var facebookta
  • 07-03-2013, 23:06:57
    #21
    O bize para versin tekil hitiz sonuçta
  • 07-03-2013, 23:13:11
    #22
    Arkadaşın olmayana mesaj atmazsın olur biter niye taktınız bu kadar ?
  • 07-03-2013, 23:35:46
    #23
    facebook büyük bir yeniliğe gireceğini söylemişti zaten hatta arkaplandan tutun zaman tüneli filan komple bir yenilikten geçecek site tarihini tam unuttum o yeniliklerden biri olması lazım bu
  • 08-03-2013, 00:25:21
    #24
    http://www.webrazzi.com/2013/01/11/f...mek-100-dolar/
    günaydın hocam Üsküdar'da sabah oldu.
  • 08-03-2013, 00:57:46
    #25
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.webrazzi.com/2013/01/11/f...mek-100-dolar/
    günaydın hocam Üsküdar'da sabah oldu.
    marka mesaj attım nasılsın dostum seni yanıma işe alıcam yazdım göndermez sandım mesaj gitti şimdi bu benim hesabı kapatmasın
  • 08-03-2013, 02:23:13
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birde facebook ücretsiz olacak diyordu mark halbuki fırsattan istifade etmekten başka birşey değil gibi.
  • 08-03-2013, 08:53:30
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Telefon İle Bende Dk Sı 20 Krş 3 Dk Konuşurum Daha İyi