• 03-03-2013, 10:09:43
    #1
    Merhabalar arkadaşlar bi sorum olacak. Annemin iş bankası hesabı var ancak uzun zamandır kullanmıyor kendisi acaba hesap işletim ücreti birikmiş olabilir mi bunu nasıl öğrenebiliriz. Birde iş bankasının hesap işletim ücreti ortalama ne kadar oluyor.

    Ayrıca bu hesap işletim ücretini kaldırma gibi bir şansımız varmı tüketici hakları vs. yoluyla...
  • 03-03-2013, 10:12:11
    #2
    50 Tl diye hatırlıyorum hocam yinede bir müşteri hizmetlerini arayın konuşun
  • 03-03-2013, 11:59:24
    #3
    Bu konuyu bende merak ediyorum acaba tüketici haklarına bi dilekçe filan versek bir şansımız varmı bu ücretten kurtulmak istiyorum.
  • 03-03-2013, 12:20:33
    #4
    Öğrenci iseniz ödemiyorsunuz, 40 TL gibi bir rakam. Onun dışında tüketici mahkemesi vs işe yaramıyor bu hesap işletim ücretlerinde. Hesabınıza para yatırırsanız çekerler hemen. Öğrenmenin tek yolu hesabınıza para attıktan sonra çekip çekmeyeceklerini görmek ya da bankayı arayın ama bilgi verirler mi bilmiyorum.
  • 03-03-2013, 17:10:28
    #5
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
  • 03-03-2013, 17:12:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    65 Tl Olması Lazım Arkadaşım Uzun Zamandır Birikmiyorsa, Yıllık Kart Ücreti Kesiyorlar
  • 03-03-2013, 17:38:35
    #7
    6 ayda bir 45 TL alıyorlar benden