Merhabalar arkadaşlar bi sorum olacak. Annemin iş bankası hesabı var ancak uzun zamandır kullanmıyor kendisi acaba hesap işletim ücreti birikmiş olabilir mi bunu nasıl öğrenebiliriz. Birde iş bankasının hesap işletim ücreti ortalama ne kadar oluyor.
Ayrıca bu hesap işletim ücretini kaldırma gibi bir şansımız varmı tüketici hakları vs. yoluyla...
İş Bankası Hesap İşletim Ücreti ?
6
●640
- 03-03-2013, 11:59:24Bu konuyu bende merak ediyorum acaba tüketici haklarına bi dilekçe filan versek bir şansımız varmı bu ücretten kurtulmak istiyorum.
- 03-03-2013, 12:20:33Öğrenci iseniz ödemiyorsunuz, 40 TL gibi bir rakam. Onun dışında tüketici mahkemesi vs işe yaramıyor bu hesap işletim ücretlerinde. Hesabınıza para yatırırsanız çekerler hemen. Öğrenmenin tek yolu hesabınıza para attıktan sonra çekip çekmeyeceklerini görmek ya da bankayı arayın ama bilgi verirler mi bilmiyorum.
- 03-03-2013, 17:12:13Üyeliği durduruldu65 Tl Olması Lazım Arkadaşım Uzun Zamandır Birikmiyorsa, Yıllık Kart Ücreti Kesiyorlar