Merhabalar arkadaşlar bi sorum olacak. Annemin iş bankası hesabı var ancak uzun zamandır kullanmıyor kendisi acaba hesap işletim ücreti birikmiş olabilir mi bunu nasıl öğrenebiliriz. Birde iş bankasının hesap işletim ücreti ortalama ne kadar oluyor.
Ayrıca bu hesap işletim ücretini kaldırma gibi bir şansımız varmı tüketici hakları vs. yoluyla...