Öğrenci iseniz ödemiyorsunuz, 40 TL gibi bir rakam. Onun dışında tüketici mahkemesi vs işe yaramıyor bu hesap işletim ücretlerinde. Hesabınıza para yatırırsanız çekerler hemen. Öğrenmenin tek yolu hesabınıza para attıktan sonra çekip çekmeyeceklerini görmek ya da bankayı arayın ama bilgi verirler mi bilmiyorum.