• 02-04-2014, 13:50:31
    #10
    sabah saat 10:00 dan bu yana 4 saattir ne 850 li destek hatlarına nede cep telefonuna ulaşılamıyor, 4 saattir emaillerini alamayan gönder al yaptıkça beni anımsayan müşterilerime söyleyecek bir şey bulamıyorum.
  • 02-04-2014, 14:23:14
    #11
    Allah aşkına ulaşabilen varmı SERVERPA ya.. digital.com.tr de kapalı.. mahvolmuş durumdayız kimseye bir açıklama yapamıyorum.
  • 02-04-2014, 14:53:56
    #12
    Valla arkadaşlar biz de çok mağdur olduk. Büyük bir firmayla toplantımız vardı ve sitemiz kapalı durumda gittik. Sabah 2 kere iletişime geçebildim. En son saat 12 civarında 30 dakikaya gelecek diye bildirim aldım ama sonrasında ulaşamamaya başladım.

    İyi niyetli bir firma olduğunu düşünüyorum ve 1 yıla yakın dedicated servisi alıyoruz ama böyle problemlerde sıkıntılarımız çok büyük oluyor. Sanırım network bağlantılarında bir sorun varmış.
  • 02-04-2014, 15:07:40
    #13
    ben bir bilgiye ulaştım, sadecehosting den dolayı 1 saatlik bir sorun oluşmuş fakat sadece hosting bunu 1 saatte onarmış sonrasını onlarda bilmiyor. Kendi içlerinde sorunu çözememiş olabilirler kendilerine ulaşıp tekrar bilgilendireceğiz dediler artık bilemiyorum gerisini.

    Zaten sorun muhatap bulamamak en korkuncu da bu. Valla kaçtılarmı acaba bende yedeklerde 1 aylık ne yaparım diye düşünmedim değil. Tabiiki kaçmadılar ama insan muhatap bulamayınca ister istemez aklına geliyor.

    Bu son olacaktır bir daha bu sıkıntıya asla girmeyeceğimi umuyorum şu anda beklemekten başka çaremiz yok görünüyor.
    5. saate girdik bakalım.

    Geçmiş olsun dileyeceğiz tabiiki serverpa ya ama müşterilerim hesap soruyor ne kadar arıza benden değil desem de "ben seni tanırım demek dandik hizmet alıyorsun" diye hak etmediğimiz eleştiriyi işitiyoruz başım beyinim ağrıdı.
  • 02-04-2014, 15:26:13
    #14
    Erişim sağlandı bazı makinelerimizde. Yavaş yavaş geliyor makineler gözümüz aydın.
  • 02-04-2014, 15:30:03
    #15
    sevindim, bekliyoruz. geçmiş olsun
  • 02-04-2014, 15:33:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba;

    Digital Telekomünikasyon ve Bilişim Hizmetleri olarak serverPA müşterilerimizin yaşadığı sorun tamamen veri merkezi kaynaklı olup şuanda sunucuların %90'ı aktif durumdadır. Diğer sunucular şuanda aktif edilmektedir. Konu hakkında detaylı bilgilendirme yapılacaktır.

    Anlayışınız için tşk ederiz.

    Saygılar
  • 02-04-2014, 16:59:17
    #17
    biz %10 luk kesim hala bekliyoruz 7 saat oldu
  • 02-04-2014, 18:08:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    reklamveren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz %10 luk kesim hala bekliyoruz 7 saat oldu
    Merhaba;

    Fiziksel sunucunuzun içinde bulunan sanal sunucuları power on konuma getirmek müşteri sorumluluğundadır.

    Bu işlemi sizin için biz gerçekleştirdik.

    Saygılarımızla.