Valla arkadaşlar biz de çok mağdur olduk. Büyük bir firmayla toplantımız vardı ve sitemiz kapalı durumda gittik. Sabah 2 kere iletişime geçebildim. En son saat 12 civarında 30 dakikaya gelecek diye bildirim aldım ama sonrasında ulaşamamaya başladım.

İyi niyetli bir firma olduğunu düşünüyorum ve 1 yıla yakın dedicated servisi alıyoruz ama böyle problemlerde sıkıntılarımız çok büyük oluyor. Sanırım network bağlantılarında bir sorun varmış.