• 29-09-2009, 20:09:00
    #37
    Misafir
    İşte benimde değindiğim nokta bu.
    Haklıyı haksızı iyi çözün mesajları okuyun ondan sonra yorum yapin.
    Alacağiniz tepkilere ve eleştirilere her zaman açık olun ve rahat olun
    Bizler öyleyiz mesela.

    Ayrıca tavırlarınız hiç hoşuma gitmiyor kapatalim konuyu ne dersiniz ?


    Şahin DAĞ
  • 29-09-2009, 20:18:25
    #38
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle Hayır bizi tanısaydınız böyle düşünmezdiniz.
    Açılan şikayet konularında kimse amacına ulaşamamıştır çünkü 'Karınca Hosting' haklı çıkmıştır. Kimse bir kanıt gösterememiştir.
    Kimseye ahkam kesmiyoruz bizler sadece işimizi yapıyoruz. tabiki olumsuz ve haksız eleştirilere cevap veriyoruz eğer hatalı isek ders çıkarıyoruz.
    Allta cevap yazan arkadaşınızı savunmanıza gelince.
    O arkadaş msn yolu üzerinden sitelerimizin açılmadığını söyledi. Kendisine belirttiğim cevap orada da yazdıgı gibi Almanya Netdirek Dc. nin 3-4 gün yaşattığı sıkıntılar idi. Fakat arkadaşımız whois çekmeyi öğrenmiş ve sunucunun canada 'da olduğunu iddia ediyor.
    Öncelikle bir kişi ortaya bir iddia attığı zaman o iddiayı kanıtlamalı ki haklı haksız belli olsun. Fakat arkadaşımızın bilinçsizliğine bağışlıyorum ve size şunu belirtmek istiyorum. HERKEZ İŞİNE GÜCÜNE BAKSIN.
    Forumda insanların değerli konularına Saçma sapan cevaplar yazmakla post kasmakla kendinizi tatmin etmeyin. Rica ediyorum bu konuyada gereksiz cevaplar yazmayın. Cevap vermekten üşeniyorum çünki gereksiz polemikler bunlar.
    Bunuda sizde bizde iyi biliyoruz ? Haklımıyım ?
    Şahin DAĞ



    Yapmayın hocam resmen adamla dalga geçiyorsunuz
    whois öğreteyim falan
  • 29-09-2009, 20:19:38
    #39
    Misafir
    Yanlış birşey yok ki orada whois çekmeyi öğreteyim dedim bilmemek ayıp birşey değil.
  • 29-09-2009, 20:22:17
    #40
    Edit.....!
  • 29-09-2009, 20:28:50
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Şahin Dağ'a sonuna kadar güvenebilirsiniz.. Kendisi piyasada ekmek parası çıkarmaya çalışıyor olumsuz yorum toplamaya değil..

    Sizin isminizi firmanızı bu kadar kötüleselerdi ne yapardınız?
    Eminim ki aranızda küfür edecekte vardır.

    hayırlı işler Şahin Abi.
  • 29-09-2009, 20:30:30
    #42
    sizin o cümleyi ne mayetinde kullandığınız ortada hocam dalga sırası bendemi
  • 29-09-2009, 20:36:24
    #43
    Misafir
    GCnocqed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Konuyu Okudum
    Günlük ortalama mesaj sayım 1
    bu size yazdığım 3. mesaj
    demekki etrafta lüzumsuz post kasan ben değilmişim
    ben yazdıklarım bu konuyla sizinle alakalıydı ben sunucuları kötüdür demedim davranış olarak başkalarına çamur bile atar kendine toz kondurmaz gibisen bi örnekleme yaptım
    ama ya boşa post kasan yada haklıyı haksızı ayıramayan olduk
    gene burdada aynı şekil oldu bi şekilde konuyu leyhinize çeviriyorsunuz
    neyse çocuklar gibi burda tartışmanın lüzumu yok kapatalım bu konuyu nasıl olsa r10da konu çok
    Ekrem Kaan Karataş...
    Tabiki kapatalim...
    Konu gereksiz yere uzamaktan başka hiçbirşey olmayacak.
    Tanışmak isterseniz buyrun gelin muhabbet edelim. Her zaman iş olmuyor bazen vakit ayırmamız lazım kendimize (msn adresimiz imzamızdaki msn adresidir)

    HacisCakma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Şahin Dağ'a sonuna kadar güvenebilirsiniz.. Kendisi piyasada ekmek parası çıkarmaya çalışıyor olumsuz yorum toplamaya değil..
    Sizin isminizi firmanızı bu kadar kötüleselerdi ne yapardınız?
    Eminim ki aranızda küfür edecekte vardır.
    hayırlı işler Şahin Abi.
    Teşekür ederim sağolun...
    Kimse kimseyi sevmek zorunda değil. Ama sevmek zorunda olmadığı gibi hakaret, aşağılayıcı, karalayıcı olmamalıdır. Çünki insana önce insan olduğu için değer vermelisiniz.


    Şahin DAĞ
  • 29-09-2009, 21:21:06
    #44
    tabiki muhabbet şart
    ekledim
  • 12-10-2009, 21:17:36
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbir sorunum yok. Çok iyi destek veriyorlar. Tavsiye ederim.