İşte benimde değindiğim nokta bu.
Haklıyı haksızı iyi çözün mesajları okuyun ondan sonra yorum yapin.
Alacağiniz tepkilere ve eleştirilere her zaman açık olun ve rahat olun

Bizler öyleyiz mesela.
Ayrıca tavırlarınız hiç hoşuma gitmiyor kapatalim konuyu ne dersiniz ?
Şahin DAĞ