GCnocqed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Konuyu Okudum
Günlük ortalama mesaj sayım 1
bu size yazdığım 3. mesaj
demekki etrafta lüzumsuz post kasan ben değilmişim
ben yazdıklarım bu konuyla sizinle alakalıydı ben sunucuları kötüdür demedim davranış olarak başkalarına çamur bile atar kendine toz kondurmaz gibisen bi örnekleme yaptım
ama ya boşa post kasan yada haklıyı haksızı ayıramayan olduk
gene burdada aynı şekil oldu bi şekilde konuyu leyhinize çeviriyorsunuz
neyse çocuklar gibi burda tartışmanın lüzumu yok kapatalım bu konuyu nasıl olsa r10da konu çok
Ekrem Kaan Karataş...
Tabiki kapatalim...
Konu gereksiz yere uzamaktan başka hiçbirşey olmayacak.
Tanışmak isterseniz buyrun gelin muhabbet edelim. Her zaman iş olmuyor bazen vakit ayırmamız lazım kendimize (msn adresimiz imzamızdaki msn adresidir)

HacisCakma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Şahin Dağ'a sonuna kadar güvenebilirsiniz.. Kendisi piyasada ekmek parası çıkarmaya çalışıyor olumsuz yorum toplamaya değil..
Sizin isminizi firmanızı bu kadar kötüleselerdi ne yapardınız?
Eminim ki aranızda küfür edecekte vardır.
hayırlı işler Şahin Abi.
Teşekür ederim sağolun...
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil. Ama sevmek zorunda olmadığı gibi hakaret, aşağılayıcı, karalayıcı olmamalıdır. Çünki insana önce insan olduğu için değer vermelisiniz.


Şahin DAĞ