• 15-01-2009, 22:07:38
    #10
    Yarin açılır
    Boyacı küpü degilki bu
    Heycan vardır şimdi sende biraz bekle cevap gelirse açılır hemen yoksa yarın'ı bekle
    Hayırlı olsun
  • 15-01-2009, 22:12:27
    #11
    neden iyi derler şu şirkete hala anlamış değilim almasam kullanmasam neyse şikayet konusu bile açamazsın *** böyle gözükür r10 u mahkemeye verir her şikayet konusunda o 15 dakka da cevap verir diyenlerde bana niye 5 saatten önce hiç vermemişlerdi cevap bundan 2-3 ay önce kullanırken merak etmiyorum değil
  • 16-01-2009, 00:51:08
    #12
    15K cevap verir diyenler bence de yanıldı.
    çünkü 5 dk ıcınde cevap Aldım..
    Merak ettigim sorularda açıklayıcı şekilde cevap verdiler..
    Kullanmaya başladım..
  • 16-01-2009, 00:53:22
    #13
    ofisay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarin açılır
    Boyacı küpü degilki bu
    Heycan vardır şimdi sende biraz bekle cevap gelirse açılır hemen yoksa yarın'ı bekle
    Hayırlı olsun
    Teşekkürler..Evet yarın açılacakmış.
    Heyecan yok sadece sitelerim kapalı kaldı bi an önce açılşması gerekiyor..
    Artık hafta başı VPS değiştirmek istemiyorum
  • 25-01-2009, 11:25:23
    #14
    '20 dakika kadar uzağımda 1 senedir kullandığım, hiç sorun yaşamadığım, Ticket'larıma en fazla 30 dakika sonra cevap aldığım. cumartesi pazar her daim birilerinin olduğu firma
  • 27-01-2009, 17:40:31
    #15
    vi+.com.tr iyi yada kötü hiç bir şeyin haklarında yazılmasını istemediklerini avukatları araçılığıyla beyan ettiği için domain adını yasakladık olay bu.
  • 22-06-2010, 12:03:25
    #16
    arkadaşlar ***** firmasından kesinlike uzak durun sürekli elektrik ve networklerinde kesinti oluyor. bir ay içerisinde 3-4 defa bu firma ile tartışmak zorunda kaldım. sitelerinin arayüzüne aldanmayın yabancı diliniz varsa avrupadaki hosting firmaları ile çalışın.
  • 22-06-2010, 12:36:28
    #17
    malesef hizmet kalitesi her geçen gün düşüyor bu gün kü telefon görüşmemiz

    25-30 aramadan sonra telefon düştü
    -alo
    -hosting konusunda destek alıcaktım
    -genel bir problem var ondandır
    - sayfalarım 5-6 dkda açılıyor hep kopmalar oluyor şu anda büyük zarar veriyorsunuz bana acil çözmeniz lazım
    -arkadaşlar uğraşıyor kesin bir zaman veremem
    -sürekli hizmet kaliteniz düşüyorz geçenlerdede aynı kesinti oldu
    -doğrudur iyi günler (çat telefon suratıma kapatıldı)

    10 dk önce yaptığım konuşma
  • 22-06-2010, 12:40:54
    #18
    Bu firma kadar dandik yer yok diyebilirim...
    Geçende gece aramıştım telefon açmadılar herhalde gece adam koymuyorlar DC'ye (: