neden iyi derler şu şirkete hala anlamış değilim almasam kullanmasam neyse şikayet konusu bile açamazsın *** böyle gözükür r10 u mahkemeye verir her şikayet konusunda o 15 dakka da cevap verir diyenlerde bana niye 5 saatten önce hiç vermemişlerdi cevap bundan 2-3 ay önce kullanırken merak etmiyorum değil