• 15-01-2009, 18:25:21
    #1
    VPS Almayı düşünüyorum sizce nasıl bi firma ?
    Kredi kartı ile ödeme sistemi olması benım ıcın +100 ama sizce nasıl ?

    url yazdıgımda **** yazıyor neden acba :S
  • 15-01-2009, 18:27:18
    #2
    eee adres?
  • 15-01-2009, 18:34:11
    #3
    başlıkta yazıyor ama sanırm yasaklanmış..

    VIT-com-tr
  • 15-01-2009, 18:35:30
    #4
    1 yıldır kullanıyorum çok iyi bence
  • 15-01-2009, 18:36:13
    #5
    yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadım bende.
  • 15-01-2009, 21:29:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kendi verimerkezlerinde barınan bir firma.lokasyon bursa güvenle kullanabilirsiniz.
  • 15-01-2009, 21:31:29
    #7
    İşini yapan sağlam firmalardan, uzun zamandır kullanıyorum...
  • 15-01-2009, 21:49:35
    #8
    Sorunsuz vpsleri var Bizde orayla çalışmaktayız Herhangi bir sorunla karşılaşmadım daha Ticket açıyorum en geç 15 dk içinde cevap alıyorum Tavsiye edebilirim
    Makinanın özellikleri düşük ama Kaliteli makinalar ve saglam firma

    Orda VIT kelimesinden sansürleniyor. Kelimede "V" yazmaz isen ".." kelimesi cıkıyor o yüzden sansürleniyor.
  • 15-01-2009, 21:59:48
    #9
    VPS aldım Aktif görünüyor fakat hala Ne IP gözüküyor nede NS adresleri..
    Anlamadım valla mail attım bekliyorum..