• 23-06-2008, 20:06:32
    #1
    arkadaşlar adimhost.com nasıl bilirsiniz???
  • 23-06-2008, 20:10:22
    #2
    Hasan abi iyidir... bi problem çıkmaz
  • 23-06-2008, 20:17:33
    #3
    Ben vps aldım hiçbir sorun yok.
    bazen kurcalıyorum bişey oluyor bozuluyor anında yapıyor.
    Allah razı olsun Hasan'dan. çok iyidir.
  • 23-06-2008, 20:18:47
    #4
    6 aydan fazla Hasan beyle çalışıyorum ciddi bir sıkıntı olmadı.
    kesinlikle güvenilir ve işini iyi yapan birisi.
  • 23-06-2008, 20:20:57
    #5
    aylardır Hasan Bey ile çalışıyorum. En sevdiğim özelliği, sunucunuzda sorun olduğu zaman, msn den kaçmıyor, telefonunu açmaktan çekinmiyor. Delikanlı şekilde; "problem şu şu şu.. " diyor. Problemin çözümü için de elinden geleni yapıyor. Ödeme arada bir gecikse bile, terbiyesizce davrandığını görmedim hiç (sağolsun)

    çok kısaca adım host ve sahibi Hasan Bey hakkında bunları söyleyebilirim. Detay bilgi isterseniz, sorularınızı sorun, cevaplamak da isterim.
  • 23-06-2008, 20:27:11
    #6
    arkadaşlar cok teşekkür ederim yorumlarınız icin bakalım daha ne kadar olumlu yorum gelecek ve bende cok guvenle alırım; )
  • 23-06-2008, 20:30:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hasan Bey iyidir 2 reseller 1 vps oradan sorun oldumu msn veya telefon anında ulaşıyorsun.Ben rahatım tavsiye ederim...
  • 23-06-2008, 20:41:28
    #8
    52 olumlu yorum var.
  • 23-06-2008, 20:43:08
    #9
    Gözün kapalı Hasan ile çalışabilirsin