aylardır Hasan Bey ile çalışıyorum. En sevdiğim özelliği, sunucunuzda sorun olduğu zaman, msn den kaçmıyor, telefonunu açmaktan çekinmiyor. Delikanlı şekilde; "problem şu şu şu.. " diyor. Problemin çözümü için de elinden geleni yapıyor. Ödeme arada bir gecikse bile, terbiyesizce davrandığını görmedim hiç (sağolsun)
çok kısaca adım host ve sahibi Hasan Bey hakkında bunları söyleyebilirim. Detay bilgi isterseniz, sorularınızı sorun, cevaplamak da isterim.