• 23-06-2008, 20:43:23
    #10
    hasan iyidir tavsiye ederim işini iyi yapan bi arkadaşımdır.
  • 23-06-2008, 20:53:27
    #11
    reseller aldım zamanında. 365 günün son dakikasına kadar kullandım.
  • 23-06-2008, 21:03:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hasanda resellerim var gayet memnunum.her zaman destek veriyor.tavsiye ederim
  • 23-06-2008, 21:07:37
    #13
    Resellerim var hasan beyde kesinlikle hiçbir sorun yaşamazsınız her zaman destek var işinin arkasında olan biri ödemeler bazen geçikse bile sorun yapmıyor güvenle çalışabilirsiniz...
  • 23-06-2008, 22:06:21
    #14
    Arkadaşlar sormak istedigim 2 şey var

    1 reseller ile hosting arasındaki fark tam olarak ne dir...
    yani sitem icin hangisini almalıyım

    birde
    hasan beyin hostingi
    hızlımı yani benim icin hız cok onemlidir

    tıklayınca geliyormu hemen yoksa bekleniyormu??

    şimdiden tşk ettim
  • 23-06-2008, 22:43:47
    #15
    Hasan benimde eski çalıştığım, web aleminde ilk tanıştıklarımdan birisi. Güvenilirliğinden bana karşı bir sorun çıkmadı..
  • 03-07-2008, 18:07:51
    #16
    Hasan çok iyi bi insan ama bir vps bir de reseller aldım ikisinde berbat sorunlar yaşadım.
    Artık sorun ların altından kalkamayan o cesur hasan ne msn den ne de telefondan benimle irtibata geçmedi.
  • 03-07-2008, 19:25:08
    #17
    Daha önce çalıştım.

    Kaliteli bir firma, gözün kapalı bırak siteleri 3 ay antalya' da tatil yap.
  • 03-07-2008, 19:26:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    humpyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasan çok iyi bi insan ama bir vps bir de reseller aldım ikisinde berbat sorunlar yaşadım.
    Artık sorun ların altından kalkamayan o cesur hasan ne msn den ne de telefondan benimle irtibata geçmedi.
    99999999999 defa msn yerine ticket kullanırsan probleminin daha kısa sürede çözülecegini ilettim.Berbat sorunlar evet.Vpsde sitelerin hattı sömürdü sınırlıyamadığımızı belirttim aldın?Resellerde cpu %20lere geldi eyw ettim suspanded attım sürekli iyi niyetimden sana olan açtım.
    Birde, ulaşılmama sorununuAma sen kendi deyiminle inatla bana msnden destek vereceksin diye tutturdun.Unutmaki ben kiralanmıyorum.Telefon diyorsun?Arıyorsun,arıyorsun ulaşamıyorsun.Avatarınıza devamlı koyduğunuz telefonla konuşma havası verdiğiniz telefonu,süs olarak değilde bir kez aramak için kullanırsanız ,her zaman o telefonun ucundaydım. .Tebrik ediyorum. Vede başka bir sözüm yok.