Hasan çok iyi bi insan ama bir vps bir de reseller aldım ikisinde berbat sorunlar yaşadım.
Artık sorun ların altından kalkamayan o cesur hasan ne msn den ne de telefondan benimle irtibata geçmedi.
99999999999 defa msn yerine ticket kullanırsan probleminin daha kısa sürede çözülecegini ilettim.Berbat sorunlar evet.Vpsde sitelerin hattı sömürdü sınırlıyamadığımızı belirttim aldın?Resellerde cpu %20lere geldi eyw ettim suspanded attım sürekli iyi niyetimden sana olan açtım.
Birde, ulaşılmama sorununuAma sen kendi deyiminle inatla bana msnden destek vereceksin diye tutturdun.Unutmaki ben kiralanmıyorum.Telefon diyorsun?Arıyorsun,arıyorsun ulaşamıyorsun.Avatarınıza devamlı koyduğunuz telefonla konuşma havası verdiğiniz telefonu,süs olarak değilde bir kez aramak için kullanırsanız ,her zaman o telefonun ucundaydım. .Tebrik ediyorum. Vede başka bir sözüm yok.